Pages

Ads 468x60px

kehidupan yang terjadi memerlukan illusi emosi yang tinggi.......

Thursday, August 27, 2009

WAJIBKAH BERKAHWIN ......????

kahwin3x..aku dh lali dengan word tuh..xbih2 ditanyakan kat aku nih..sabar bole x org2 yg tringin tgk aku kahwin tuh...kalau x de jodoh x bole kahwin gak kan lgpon mana la aku mampu lagi ..xkan nk kasi anak dara org tuh makan pucuk paku pakis je tiap2 hari..x pon ulam raja je tiap2 hari..alamatnya nanti anak dara tuh kulit cantik la sb awet muda makan ulam ulaman..heheheehe..x pon kurus kering cam ulam2 tuh.heheeheh..diri aku sendiri pon x tertanggung ..nk tanggung anak org..huhhuhu...berat beb..mati nanti klu bebanan menambah..dh la sbg lelaki tanggung jawab nk pikul tuh berat..kwn2 sekelas aku banyak la yg dh kahwin..biarlah mereka kahwin sb dh mampu duit kan..batin tu mlas la nk komen.hehehehe....ada la juga yg bertunang.tnggu je nk kawin kan..aku doakan mreka bahagia kan...aku tuh.......ntah la..tnggu masa dan tahun je la yg tntukan..aku x fikirpon nk khwin2 nih..tp aku fikirk anak2 je..seronok plak tgk anak kwn aku yg comel2 tuh..klu terpksa bela je la anak angkat kan..heheeheh...ambik yg yatim piatu la..xnk la yg ada mak ayah..aku bela smpai besar..mak ayah dia ambik plak kan..huhuhhu..klu yg yatim piatu senang skit sb dh konfem x de mak ayah kan..bela smpai tua pon xpe..x de org nk rmpas.heheeheh....aku igt nk khwin umo 30 keatas..xtahulah kalau2 termampu b4 30 kan..tp persoalannya bila aku khwin ..aku nk btol2 jatoh cinta bukan pksaan kan..klu khwin pksa..sapa nk...org x siuman pon pndai memilih..hehehe...xkan nk jd cam cerita NUR KASIH..khwin sb terpksa..tp x pe la sb nur tu cantik..klu x cntik..heheheeheheheeheheh....wajib ke khwin tuh..hmmmmmmmmmmm

0 comments: