Pages

Ads 468x60px

kehidupan yang terjadi memerlukan illusi emosi yang tinggi.......

Thursday, August 27, 2009

Teh tarik cafe.....

hahahahaha...teh tarik cafe lagi tempat berbuka seperti 2 hari yg lalu..tp hari nih kena la pilih menu yg lain..x kan nk yg sama plak kan..nanti selera trus hilang..nama kedai teh trik tp xminum pon lg teh trik kt kdai tuh..hehehe..kena tnggu lepas raya le kot..idea si hafiz le nih tiap2 hari nk berbuka kat kedai teh tarik cafe yg locationnya kt IOI new wing tuh.tmpt mmg kelas ..harganya plak murah n sedap..mmg berbaloi..dh cam iklan celcom ..mmg berbaloi kan..heheheheeh...tmpt dia opposite tasek belakang ioi tuh...aku mmg suka la..sb tu si hafiz tuh ajak tiap2 hari berbuka kat tmpt tuh..hari ni kami berbuka dengan sigadis jelita nama hasni..satu sebab berbuka sekali sb nk tnjuk rambut baru.hahahahaahahah..semalam kami dh ajak dia boleh g berbuka kt kedai salon...pompuan oooo pompuan..mcm tuh la kan...nk berbuka pon sangop g salon nk buat rmbut...tp rmbut tuh mmg cantik n sempoi...mmg berbaloi buat rmbut tapi cantik..mmg berbaloi lg kan.hahahahahh..balik keja kol 5.30 tp kena kuar lmbt opis sb hujan lebat sgt...kena la juga close opis tu sb jd org last kuar opis..huhuhuhu..lalu ku redah hujan lebat lalu basah kuyup le aku g IOI tuh..helmet aku dh jd tempat takungan air hujan..huhuhuhhu...sejuk sgttttt.....apa pon hari ni mmg berbaloi dan apa...sempoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.heheheheehh

3 comments:

on3y'z said...

ooo haydel..ko smpat lg ehh komen rambut baru aku..huuuhuuu berbaloi la aku brbuka ng korang td besstt sgtt..leh gelak2...aku nk visit blog mamat tu plak ne tau ade iklan u-mobile kann...oppss lupe ejaan nama aku silap tu..Hasny ye..tq :P

HAIDEL said...

sory la hasny..salah type je tuh...sekali skali kutuk kt blog x pe kan hasny.hehehe..ampun smpena puasa .....

Apiz said...

haha..teh tarik lagi kan? kita ni xde tempat lain ker nak pegi? tipa2 hari kat sini.. aku rasa lama2 lagi mesti manager kat sini terus bagi free kat kita.. silap2 suh kita p buat teh tarik kat blakang tuh.. hehe