Pages

Ads 468x60px

kehidupan yang terjadi memerlukan illusi emosi yang tinggi.......

Monday, January 5, 2009

terjumpa plak puisi lama aku nih...

x sangka dulu aku jiwang rupanya..tiba2 terjumpa diary lama taHun 2006..mcm2 puisi lama yg aku cipta dulu dlm diary tu..heheheheheheehehe..fikir2 balik alahai jiwang nyaaaaaaa aku dulu...



gerak2 sendi mengekori illusi
menghalusi didalam cahaya mimpi
tidak pernah terfikir
lantas merenung detik
membiarkan onak2 mimpi mengulit
yang nyata kini
hanyalah suara sepi emosi
menjerit dalam kurungan akal kendiri
meraung agar berpaut pd tiang yang satu
terpaku kini
paksi2 akal mula keliru
mengapa begini
sekeliling menjadi gelap
kilauan cahaya pergi menghilang
kemana ia
adakah sementara
maka sedarlah wahai airmata
tiada guna menjerit aliran sukar
kerna pasti
tiada keegoan untuk mu
yang tinggal hanyalah noktah
kembali pd yg sudi
itulah takdir mu...



fuhhhhhhhhhh....ini sebahagian je..aku tgh mengorek lg kenangan puisi lama aku yg ilang dimamah anai2.hahahahaahahhaha

0 comments: